מוצר נוסף בהצלחה

א. החנות היא אינטרנטית, מה זה אומר? 

שכל המשלוחים ואת כל המוצרים ניתן לראות רק באתר. אמנם אי אפשר להעביר ריחות דרך המחשב או הטלפון אבל תהיו בטוחים שאם זה נראה טוב זה גם מריח טוב. 

ב. איך מקבלים את מה שהזמנו?

אז כאן נכנסים השליחים שלנו שיוצאים בכל סופש להמון נקודות חלוקה ומגיעים עם המשלוחים שהזמנתם עד הבית. 

ג. ואם אני לא רוצה לשלם על משלוח?

גם לזה יש פתרון, ניתן לאסוף את המשלוח בתיאום מראש מפתח תקווה, כתובת מדוייקת ניתן למצוא באתר. 

ד.  אתם כשרים??

בוודאי, ההכשר שלנו הוא מהדרין רבנות רמת גן

בשר בדצ הרב בעדני. 

ה. אני רוצה להזמין כמתנה מה אני צריך לעשות?

קודם כל להיכנס לאתר, לבחור מארז, ניתן להוסיף תוספות שרוצים ( או בעמוד שבחרתם את המארז או שניתן להוסיף את המארז, לחזור לעמוד הראשי להיכנס לקטגוריה המעדניה של יהושע ולבחור שם מה שרוצים

אחרי שבחרתם כל מה שרציתם, מזינים את פרטי המשלם המלאים

אחכ מזינים את פרטי המשלוח כולל טלפון ( ועדיף 2 טלפונים של מקבלי המשלוח)

אם יש בקשות מיוחדות ניתן לציין בהערות ונשתדל תמיד לבדוק אותם. 

ו. ומה עם פתק?

בוודאי

מיד אחרי שמילאתם את פרטי המשלם יש מקום לרשום הקדשה או ברכה למי שרוצים ואנחנו נצרף את זה למארז. 

ז. אני רוצה לבחור לבד את מה שאני רוצה להזמין, אפשר?

ברור, ניתן להיכנס בעמוד הבית דרך המחשב או דרך הנייד (מימין למטה בקטגוריה) למעדנייה של יהושע, שם ניתן לבחור מה שרוצים ובאיזה כמות שרוצים

מינימום להזמנה 150 שח. 

ח. ממתי ניתן להזמין?

החל ממוצ"ש ניתן להזמין לסופש הקרוב, תכלס זה קל, זריז ומוריד מכם לחץ מיותר. 

ט. אם אני רוצה להזמין לעצמי, האם אני חייב במארז?

לא, להיפך ניתן לחסוך את עלות הקופסא. המשלוח יגיע בתוך שקית נייר, ארוז ומסודר. 

י. האם בטוח לשלם דרך האתר?

בוודאי, אנחנו פועלים דרך חברת ישראכרט

האתר מוצפן והתשלום מאובטח. 

יא. האם ניתן לשלם במזומן?

לצערנו אין אפשרות שכזאת, על מנת שההזמנה תכנס לאתר יש צורך להזין פרטי אשראי. 

יב. פרטי האשראי שלי נשארים באתר?

לא ולא, אנחנו לא רואים את פרטי האשראי שלכם, הכל מוצפן ומוגן. 

יג. בביט או פייבוקס?

אין אפשרות כזאת, אם זה לא מסתדר בדרך אחרת צרו קשר וננסה לעזור. 

יד. אם אני לא טכנולוגי, איך אני כן יכול להסתדר?

אז יש לנו מוקד הזמנות, יש אפשרות דרך המוקד שנעזור לכם להזמין דרך המחשב ( כי זה ממש קל ופשוט ) או שניקח מכם הזמנה טלפונית

מספר המוקד 0737020250 

טו. מה הדרך היעילה ביותר להשיג אתכם?

הכי טוב והכי מהיר דרך הווטסאפ ,יש אפילו קישור בולט באתר ישירות אלינו.  ניתן כמובן גם דרך הטלפון, מייל , פייסבוק שלנו או דרך האינסטגרם. 

טז. הזמנתי, איך אני יודע שההזמנה התקבלה ושהיא תגיע ליעד?

מיד לאחר ביצוע ההזמנה  תקבלו אישור עם מספר הזמנה למייל ולטלפון בהודעת sms. 

יז. לא קבלתם אישור במייל או ב sms? 

כנראה משהו השתבש

אולי לא רשמתם את אחד הפרטים בצורה נכונה. מספר אשראי/ תוקף/ 3 ספרות/ ת.ז

כמו כן אין אפשרות להשתמש בדיינרס בעת. ביצוע ההזמנה ( שאר הכרטיסים אין בעיה )

לכל בעיה בהזמנה אנחנו זמינים בווטסאפ או בטלפון. 

יח.  המלצה אחרונה?

לא לחכות לרגע האחרון, יום חמישי חלק מהמוצרים חסרים או שהחנות נסגרת מוקדם מהצפוי בשל ביקוש רב. 

מומלץ תמיד לעשות את ההזמנות בתחילת שבוע ומומלץ עד יום רביעי